Înființată în 1997 la Timișoara, Agroland s-a dezvoltat de la o întreprindere de familie la cea mai extinsă rețea de magazine agricole din România. Compania activează în 30 de județe, având în componență aproximativ 240 de magazine, și își concentrează activitatea pe susținerea gospodarilor și fermierilor mici din România.
Gama de produse din magazinele Agroland este diversificată, incluzând articole necesare pentru grădinărit, creșterea animalelor domestice și îngrijirea animalelor de companie. Sunt puse la dispoziție semințe, fertilizatori, pesticide, furaje destinate atât sectorului agricol tradițional, cât și celui ecologic, precum și produse pentru asigurarea bunăstării animalelor.
O trăsătură distinctivă la Agroland o reprezintă modelul de afaceri integrat, care însumează întregul lanț de la producerea inputurilor agricole și alimentare, la distribuție și comercializare. Această strategie facilitează furnizarea unei game coerente de produse, adaptate la cerințele pieței. Compania își bazează activitatea pe o misiune ce implică promovarea practicilor agricole responsabile, acordând atenție mediului, comunității locale și clienților, având la bază principii de corectitudine și integritate.
Website | Număr de review-uri | Review |
---|---|---|
75 | 4.4 / 5 | |
2 | 3.7 / 5 |